luni, 2 noiembrie 2009

Scoala abuzeaza de copii ...


Parerea mea este ca scoala este totusi un lucru bun :D , nu pentru ca vai draga invetzi cat e radical din nu stiu cat :))...ci pentru ca ea , te obliga zilnic sa iesi din casa ... daca ai obiceiul sa fii o leguma si sa nu iesi din casa , scoala te obliga sa iesi sa repiri putin aer in drum si sa vezi soarele , mai mi se pare un lucru bun pentru ca zilnic , regulat , o mare parte din zii stai cu prietenii tai , si scoala te obliga sa stai cu ei.... ( asta in cazul in care ai prieteni la scoala ) ... cunosti persoane noi , etc ....dar totusi nu ar trebui sa ne tzina inchisi acolo 6 , chiar 7 ore pe zii ...daca cumva nu mai suportam sau rezistam de multe ori si plecam , gata draga absentza , la nu stiu cate absentze nota scazuta la purtare ... vai ... ia mai lasa-ma frate cu chestiile astea ca ma plictisesc complet .. cum adica ma tzin ei inchisi acolo si imi baga ei cartea pe gat ... uite ca NU AM CHEF , ce pot sa imi faca ? ........Detest copii care invatza doar ca sa invetze ca sunt la scoala si na , trebuie sa invetze si ei ca desteptzii si sa toceasca si sa nu intzeleaga nimic si sa fie robotzelul clasei iubit de profesori dar in schimb sunt de partea copiilor care invatza de placere ( mai rar ) ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu