duminică, 8 noiembrie 2009

Ploaia nu inseamna durere.





Multe persoane spun ca ploaie e plans sau ceva de genul asta am auzit ,,, sincer cand ploua eu aveam sentimentul acela ca ma doare ceva in suflet ..dar, Undeva prin Isaia ( nu stiu sigur unde ) scrie ca Ploaia este Sarutul lui Dumnezeu...Inainte sa aflu asta ploaia era decat fenomenul care ma enerva pe mn ca ma tzinea in casa si imi facea somn . Apoi cand am Aflat ...woow .. ce frumos suna nu ? Sarutul lui Dumnezeu , imi place asa mult cand ploua sa stau in ploaie si sa imi ridic mainile , sar si alerg... atunci simt din plin scopul ploii....in sfarsit am un motiv sa imi placa toamna ...

Aj vrea sa tot plouaa...si sa toot stau in ploaie... si tooooot fiu plouataa :X



Ai grija de tine >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu