miercuri, 18 noiembrie 2009


CLASELE 5-8

de Alice Stan


Sincer , a fost al tau la inceput ,

Mie chiar nu imi placea ,

Atunci nu era-nascut

Iar roscatul predomina.

Nu stiu , cu timpul s-a mai maturizat

Dar nu destul pentru mine ,

In viata am tot lucrat

Si dupa cateva sute de ani

Dupa ce l-am analizat mai bine

Am observat ca era mai inalt ca batranetea personalitatii mele .

Am lesinat !

Iar cand m-am trezit mintea si inima mea

Erau pline de el ,,, asa minunat,

Am zburat si m-am indragostit mai tare .

Dar tu cu putearea ta mare

Ai incercat sa ma indepartezi ,

Cea mai prostie uriasa creare .

Voi astepta sa ma intorc

Cu doua zile-n urma si neincetat

Sa-ascult mai mica .

Dar scumpo , resemneaza-te

Au trecut 4300 de ani

Iar acum imi apartine !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu